Tema: Re: Galaxy S beda
Autorius: DGS
Data: 2011-03-09 21:39:01
Jau ir uzsiknisau googlint... Pagrinde visiems beda, kad nepasijungia Kies,
bet pasijungia kaip duomenu saugykla. Ten viskas aisku, buvo ir man tas
pats. O siuo metu pats androidas neparodo jokios reakcijos I usb, isskyrus
krovimasi.  Anksciau iskart ekrane rodydavo, kad jungiasi Kies, ar
klausdavo, ka noriu jungt, dabar elgiasi lygiai taip pat, lyg pakroveja is
rozetes ikises buciau. O prie sios bedos neprisigooglinu.

"Richie"  parašė naujienų news:il8b3i$82b$1@trimpas.omnitel.net...

googlink, daug sprendimu. Man kazhkas padejo - zaidziau zaidziau - ziuriu,
bac ir veikia. Speju kad driveriai buvo, bet tai vienas is N variantu, ir
visi tipo galiojantys...Dabar konektinasi visuomet, alia pazaist teko
ilgai....

p.s. vidinius 16 GB rodo kaip telefona. Korta atskirai, bet irgi rodo.