Tema: Ats.: Nokia ir Microsoft: prasideda įdomūs laikai :)
Autorius: Blynas
Data: 2011-02-19 12:37:39
"faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> parašė naujienų news:ijo5rp$anf$1@trimpas.omnitel.net...
> :) aha, nustums adroidą į šoną :)

Dėl ko ir sakau, kad man įdomu, kaip jie įsivaizduoja tai padaryt ir kaip tie bandymai atrodys :)

> čia dar klausimas ar tuos išmaniuosius pirko tie, kuriems reikia visų tavo išvardintų veiksmų, ir dėl to jie atsisakė kompiuterio,
> ar tie, kurie paprasčiausiai keitė telefoną į naują telefoną, o kadangi visi bent truputį brangesni jau padefaultų yra 'išmanieji' tai ir jie buvo priskaičiuoti prie tų, kurie 'va dar viena kompą iškeitė į telfoną'.

Žinoma, kad tikrai ne visi išnaudos tas galimybes. Tačiau dalis tokių tikrai yra. Ir, ko gero, kuo toliau, tuo daugiau tokių bus - juk ateina nauja žmonių (jaunų, imlių, su panašia technika užaugusių) karta :)