Tema: Re: Sunervino Nokia
Autorius: padugne
Data: 2011-02-15 22:43:30
On Tue, 15 Feb 2011 10:23:22 +0200, VNO wrote:

> man tai idomu kaip ju reikalai toliau judes. monobloku rinka islaikys
> manau (man pasiseke:) bet va ka jie darys su TOP device...?

Nu taigi aisku ka darys: pasiulys N-kazkiek-ten su WinPho7+. Debiutuos
amerikoje su nerealiu triuksmu ir reklama. Kiekvienoje parduotuveje
stoves matomiausioje vietoje ir pardavejai visaip nersis is kailio
pardavinedami. Po to pasiulys akcijas "mokek uz viena ir gauk 2".

Ar to uzteks parodys gyvenimas. Mazaminkstis siuo metu neriasi is kailio
dadirbinedamas ko truksta.

Realiai idomiausia bus po to, kai (jei) jiem pasiseks prasimust.
Mazaminkstis nera is tu kurie linke dalintis ir nokla gali viena ryta
gali atsibust be mazaminkscio, savo nauju telekomo draugu ir savo
brangenybiu dezhutes.

--
kthxbai.