Tema: Re: iPhone - ringtones?
Autorius: Faktas
Data: 2011-01-28 10:23:15
nu visa mintis ir rašyta su humoru. tu per daug rimtai žiūri, negi rimtai tiki, kad bet koks androidas yra pigus kinietiskas fufliakas? :)

"Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message news:ihttto$nms$1@trimpas.omnitel.net...
> Snobizmu truputį atsiduoda tavo postas :-)
> Kas nustato įrenginio "vertę"?
> Citata: " jei įrenginys pigus pagal vertę, tai būdamas pigus ir pagal kainą
> jis turės kažkokį populiarumą." Kažkokį? O gal normalų populiarumą?

gali ir normalų.

> "jei įrenginys nepigus pagal vertę, tai gali būti populiarus ir su mažiau
> funkcijų." Kiek pvz aš suprantu - įrenginys gerai atlieka savo funkcijas,
> negenda. Bet gaunas tokis dalykas - viskas gerai, kol naudotojas nesumano
> peržengti įrenginio kūrėjų ar marketingistų užbrėžtų rėmų (kurie nesutampa
> su įrenginio galimybėmis). Tada mano nuomone gaunas ne pasitenkinimas, o
> nusivylimas. Kas ir tapo  šio topico atsiradimo priežastimi.

tai daug tų įvairių nepasitenkinimų.
pamenu buvo ir tokie: kad brangus sony dvd grotuvas negroja divx, o atsirade pigus lg grotuvai viska groja.
o pries tai atsirade buvo dar maziau zinomos ir pigesnes firmos grotuvai.
ir tik veliau i brangesniuosius aparatus perejos tos funkcijos ir t.t.