Tema: Re: COMM: Huawei U8500
Autorius: Doxlas
Data: 2011-01-28 13:02:56
Batarke gerai laiko. Jei ijungtas tik 2G, atjungta google sinxronizacija,
tai tik shnekant, nelandzhiojant po inetus ir snukiaknyges, man atlaike 4
paras. Jei ijungi navigacija, wifi, landzhioji po neta - 2 paras. Radijoj
nera RDS, mp3 groja tylokai (yra laikinas workroundas). Pati grojimo kokybe
nenusileidzhia HTC Dream, nors pvz ash tikejausi geresnio skambejimo. Rootas
yra, rusu entuziastai padare jau 2.2, bet ten testams daugiau. Patys
kiniechiai jau kuria 2.3 versija shitam telefonui.