Tema: Re: GSM/Omnio tarifai patarkite
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-01-04 10:21:28
O argumentai daugiau negu paprasti. Omnis kaip ir Teo vykdo labai
nedraugišką klientui marketingą. Turiu omenyje nuolatinius klientų
išdūrinėjimus, paskutinis berods buvo omnio privačių planų įbrukimas. Omnio
klientas buvau nuo pat Omnitel atsiradimo šioje žemėje ir išbuvau labai daug
metų, iškentėjau begalę pažeminimų kalbu apie planus seniems klientams, apie
minimalų prakalbamą minimumą už vien tik omniui žinomą kosminį tarifa, ir
tik vėliau pradedančiais veikti esamais tarifais. Jau nekalbu apie omnio
telefonų kainas prsiimant įsipareigojimus.
Bunant Omnio klientu supratau Omnio filosofija - kvailinti klientą kišant
jam nepalankias sutartis.
Tele2 filosofija kiek kita konkuruoti ir dirbti klientui, va paskutinė
žinia: Gruodžio viduryje sulaukiau iš T2 vadybininkės skambučio su pasiulymu
pasikeisti planą i pigesni 3 cnt/min   minimumas 15lt/men plius 200 lt už
kiekvieną numerį telefonui įsigyti, sutartis 2 metai.
Iš omnio to NIEKADA nesulauksi :)
Dabar įmonė turi 9 numerius ir moka 2 kartus mažaiau nei būtų omnyje, mano
uošvio saskaita sumažėjo x2  perėjus į T2.