Tema: Re: htc wildfire
Autorius: Viktoras
Data: 2010-12-27 14:11:58
Keli pastebėjimai:

Silpnokas CPU - todel aplikacijos ne visos normaliai sukas(buna ir
telefono aplikacija uzlagina).
Metalinės korpuso dalys nemėgsta grubaus elgesio - ten aliuminis - labai
gretai atsoka dazai ir lieka zymes - todel dekliukas rekomenduojamas.
Fotografuoja pusetinai - svarbu tik stabiliai laikyti(turi geotaginga -
naudingas daiktas).
Baterija laiko para su WIFI ir 3G bei gps retkarciais.
Is proto varo jungtis sone - nes ne visi laikikliai auto tinka.

Rekomenduoju patobulintus ROM is kokio xda forumo.

Geras daiktas - bet man pritruko galios - todel atsikraciau jo.