Tema: Re: Android - Google Maps 5.0
Autorius: Doxlas
Data: 2010-12-23 07:59:15
Kiek laiko Sygicą naudoji? Aš nuo praėjusių metų rugsėjo, kai tik pasirodė
versija androidui. iGO nuo šių metu sausio. Tai nepastebėjau žiauraus Sygico
grybavimo. Man Sygicas gerai routina kai settinguose užsistatai shortest
arba econimical route, kitaip Sygicas kad ir toliau, routina per pagrindines
gatves ir kelius. Paskutiniam TA žemėlapy atsirado papildomi *.nhs failai
kaip tik geresniam routinimui. Bet šiuos failus supranta tik 8.22 versija.