Tema: Re: Symbian v3 apps
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-12-15 08:19:28
Pajungti gali. Signalas visada 720p, bet ten ta Nokios naršyklė vis tiek
per HDMI rodo tik kopiją to, kas yra telefono ekrane. Paleidus filmą
vaizdeliai skiriasi, tai iš pricipo ir naršyklė galėtų tą 720p
panaudoti. Bet tokios tai jau reikia paieškoti.

Bluetooth pelę ir klaviatūrą irgi gali pajungti, nors šito nebandžiau ir
ne visos veikia kiek skaičiau.