Tema: Re: Apple iiPhone 4 naudojimo patirtis
Autorius: padugne
Data: 2010-12-13 09:54:26
On Sun, 12 Dec 2010 19:15:26 -0500, Ričardas Čepas wrote:

> Girdėjau pletką, kad ta problema matosi daugiau AT&T tinkle, nes jie
> šiek tiek kitus dažnius naudoja. Tai jei jūsų kitas tinklas, gal vien
> dėl to neaktualu. Jei esat vidury miesto ir pagalių daug, tai galima
> numušinėti, bet jei pagalių mažai nuo pat pradžių, tai nelabai gerai tas
> numušimas baigiasi.

Tai zinoma, jei butu idealios salygos tai cia apie tai isvis nieko
nerasyciau. Reikalas tame, kad rysio salygos kontoros pastate visiskai
prastos. Nes ir tinklas ten kazkodel neblizga ir pastatas ziauriai
ekranuoja (gelzbetonis + metalizuoti langai).

Teisybes delei reikia pasakyt, kad senos nokijos E50 laikosi juntamai
geriau. Bet tarkim jei lyginti su pries tai masiskai vartotais HTC
Diamond2, tai iphone4 rysys netgi kiek geresnis.

--
kthxbai.