Tema: Re: Android Market ir ... apie baterij
Autorius: Romasis
Data: 2010-12-12 19:56:07
Tai kad tu pats sau priestarauji, jeigu busi isjunges wifi ir BT tai laikys
kaip paprastas telefonas, daugiausiai ir sueda sitie, ir dar zaidimai
narsymas ir visa kita ko paprastas telefas neturi. Taip kad tas argumentas
kad neperku nes nelaiko batarkes ilgai visai ne I tema

"Zyza"  wrote in message news:idr7en$998$1@trimpas.omnitel.net...

Vat tas laikymas pvz. mane labiausiai erzinanti smartphonu savybe, del
kurios dar neskubu pirkt naujo...