Tema: Re: Gal kas ka gero ar blogo pasakytu apie Samsung B7722?
Autorius: Casper
Data: 2010-12-06 15:08:19
Man sitam aparate nepatinka kontaktu paieska ir baterijos likucio
indikatorius biski gryba pjauna - labai ilgai rodo pilna, po to viena padala
nukrenta, o jei ryte rodo ~puse padalu, tai zinok apie pietus jau issikraus.
Batarke seip laiko apie savaite, intensyviai nesinaudojant BT ir WiFi.
Mailus galesi tikrinti, berods yra ir "Push mail" f-cija.
Aparatu esu visai patenkintas, kolkas rintu trukumu ar riebiu minusu
nepastebejau ;)