Tema: Re: Pamastymui
Autorius: Martynas
Data: 2010-12-06 12:34:22
Na pas mane Androidas tame paciame HD2 jau kokie 4 menesiai, pastovus Syncas
su FB, Mailu, Orais, HTC Sens'u, Autoexpresu, Shazam + kartais internetas,
kartais mapsai, kartais is Marketo kas nors, i menesi max 300 Mb gaunasi,
nors kai tik pirma karta isidejau Androida ir zaidziausia gavosi per para
240 Mb, bet cia labai pagristai, o 1 Gb is vis nerealiai atrodo.

Martynas