Tema: Re: Kaip ten su tais "ishmaniaisiais"?
Autorius: padugne
Data: 2010-12-07 00:49:20
On Mon, 06 Dec 2010 23:28:21 +0200, Memba of board wrote:

> a, nu tai jo...
> idomu kodel HTC neuzperka is LG tu "retina" displeju, negi vel neuztenka
> pajegumu ir viska atiduoda Ifaunams?

As tai nenustebciau, jei Apple isprievartavo LG pasirasyt kokia nors
ekskliuzyvine sutarti. Butu labai panasu i jo sv. dziobso pirmojo stiliu.
Tipo mes is jusu imam lemejona tu stikliuku ir gerai mokam, o jus daugiau
niekam neduodat. Jei ne, tada ajsim pas sony, CMO ar whatever.

> Nors gal cia litu klausimas...

Tas irgi.

Be to, kitatozai seip turi labai savotiska supratima apie tai kas cool ir
kas ne. As beje irgi :)

Pvz jau senai egzistuoja tokie pixel qi displejai, pirmi variantai
pasirode su XO laptopais.

http://www.engadget.com/2010/07/19/how-to-install-pixel-qis-3qi-display-
on-your-netbook-and-why/

Kiek suprantu taip sunkiai gimdosi tik todel kad jie neturi normalaus
finansavimo. Bet jei koks nors HTC pazadetu paimt rimta kieki displeju,
tai manau jau senai butu prikepe kiek reikia aukstos rezoliucijos
smartfoniniu displeju.

Is idejos - praktiskai idealus smartfono displejus, batarkes laikymas
manau pailgetu dvigubai-trigubai.

Zinoma matymo kampai ir spalvu sodrumas ne tokie kaip pas amoled'a. Bet
kita vertus, ar tai realybeje tikrai taip svarbu?

Pvz, ar daznai vepsai i savo smartfono ekrana is sono? Man pvz
nepasitaiko, gi ne koks televizorius kurio kaip nori nepasukiosi ir kuri
daznai kartu ziuri daugiau nei 1 zmogus.
Net jei telefonas guli ant stalo tai displejus gi vistiek isjungtas. Galu
gale paziuret kiek emailu ar kas skambina galima be diskomforto ir juodai
baltai arba su kiek paciuozusiom spalvom, man asmeniskai visiskai px. Tas
pats ir su spalvu sodrumu. Amoledo spalvos is vienos puses jau
persudytos, is kitos puses pilnai atsiskleidzia tik ziurint tamsoje.
Diena lauke is ju lieka tik snipstas, kaip ir is isreklamuotos "gilios
juodumos" beigi kontrasto. Jei yra zinoma nemaiso, bet jei man reiktu
rinktis tarp situ amoledo zavesiu ir pvz 2-3x ilgesnio darbo laiko bei
idealaus juodai/balto matomumo dienos sviesoje, tai net neabejodamas
imciau pastaruosius.

Na o tuos amoledus tegu deda i visokius aipuodus, zunes, playstation
phone, htc 7 trophy su dolby SRS ir pan laisvalaikio gadgetus skirtus
avishkiu beigi jutubes vepsojimui.

--
kthxbai.