Tema: Re: FlameOn: k naudojate symbiane?
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-11-24 22:48:29
Ka prades downloadint po 3-5 megus i valanda uzsieny (nors pries diena buvo
supusti naujausi to regiono italijos mapai), neras reikiamos gatves su TAVO
viesbuciu, kuri tikrai turi buti navigacijoj, pames koordinacija BUTENT
tada, kai tau labiausiai reik navigacijos, tada ir suprasi kad OVI maps tai
yra zaisliukas vaikams, na galbut ameikonams, ba jie niekada roamingu
nesinaudoja, ba nezino kad uz ju sienos dar kazkoks pasaulis egzistuoja...
:)

>o kuo blogai ovi maps?
>
> "MaRiUs" <marius@DELETEardega.lt> wrote in message

>>> Skype