Tema: Re: SKTools 4.5.1.4 (kas dar nzn - WM afigeni utilitai)
Autorius: Vaidotas
Data: 2010-11-16 13:28:28
hehe, flashinu energy roma, kai tik atsiranda naujas, kitus jau atsibodo flashint. karts nuo karto androida pasikeiciu. Bet jau baigiau su jais zaist. Laukiu WP7 dabar.
Perflashinus viskas, kas buvo senam ROMe, susiinstaliuoja automatiskai, emailo accountai susikuria automatiskai. Rankutemis reikia suinstalinti Pocket now is marketo, CHT setingus ir slovo_ed is PC. Visi kontaktai susisinchronizuoja per google per exchange server. Prarandu tik sms, kurie man neaktualus.
Anksciau naudojau PIM'a, kuri cia maciau, bet per google patogiau.
Iphone mielai pabandyciau.