Tema: Re: HTC desire hd vs Nokia N8
Autorius: padugne
Data: 2010-11-10 09:02:42
On Wed, 10 Nov 2010 00:32:46 +0200, NicMC wrote:

> Ir jei tą laiką kiek jis buvo on paskaičiuosi procentine išraiška nuo
> bendro laiko kiek telefonas gyvas atjungus nuo pakrovėjo, tai gausi
> skaičių, kurį jis ir rodo. Ten ne Ah ir ne kWh tie %, o tiesiog
> laikas... Priešingu atveju turėtum bent sudėjęs tuos skaičius gauti
> 100%, ko nėra.

Reiskia HTC sita vieta (Settings->About Phone->Battery Use) perdare
savaip ir nesu tikras kad prasmingai. Bent jau mano standartiniam
androide viskas sumuojasi neskaitant 1-2% apvalinimo paklaidos.

Pvz displejus dabar yra 43%, sumoje 20 minuciu.

Cell Standby 24% - 7val30min (t.y. visi 100%), kas keisciausia 23% be
signalo (kiba nakti provaideris buvo uzlinkes?)

Ir t.t.

Anyway, tokiu budu geriau matosi kiek kas valgo. Nes toks "cell standby"
pagal tavo pamineta HTC metodika bus aktyvus 100% ir visiskai neaisku
kiek tai kainavo energijos. Tas pats ir su displejum: kas is to kad jis
buvo aktyvus 40% laiko kai nelabai aisku kiek jis per ta laika suvalge?

--
kthxbai.