Tema: Re: Kiek galima gaut uz baterija ir pakroveja per uzb be laido samsung i900
Autorius: Ramaas
Data: 2010-10-21 11:59:31
daba policija deda skersa buvau nuejas, kalbejau su tardytoju ojis man
ar zinai kiek  cia bus darbo, kad reik kreiptis pas teiseja ten gaut leidima
tada tik tavo telefonas bus jieskomas. Ir dar pareikalavo dokumentu telefono
ju neturejau tad atleisk nieko padet negaliu. Gristu namo susirandu pirkimo knigute
o ten irasytas serijos numeris telefono o netas kur galima uzblokuot telefona ir
pavert ji zaisliuku. Laikinai ale jau bus islaidu ir vargo kol ras kas atkoduos ji.
Bet deja lapelije nebuvo irasytas tas numeris ir jau nebeapsimoka eit nebent uzregistruot
kaip vogta ir laukt gal ras pas ka nors. Bet man neleido uzregistruot kaip vogta o liepe
sakyt kad pameciau ji bet grizus i pamesta vieta jo nebuvo ir tada galima kaip pasisavinima
svetimo daikto irasyt bet ne vagyste.
Gaila man to samsungo taip as ji priziurejau net ibrezimo nebuvo jame o akumas laike 5 dienas
su 3 valandu prasnekejimu ir tai dar budavo 1 bruksniukas kuris dar para leisdavo prabudet.  :(
R.

"Darenas"  parašė naujienų news:i9ou8l$333$1@trimpas.omnitel.net...

uzuojautos.

todel ir naudoju antivagystes programa tokiems atvejams. Pavoge, idejo nauja
sim, zinai kur telefonas ir abonento numeri. :)

Darenas