Tema: Re: Traffico counteris Samsung Galaxiui
Autorius: Darenas
Data: 2010-10-14 14:21:37
As saviskei 3g watchdog idejes, tiesa i wildfire.
viskas veikia normaliai tiek wigetas tiek taskbare ikonele.
Patiko, kad galima men limitus susideti su alarm funkcija, pvz. pas ja
planas 100mb. men. uzdedi alarm ties 90mb ir ramu, kad nevirsis sukneles
inete ziuredama :)

bandziau keleta kitokiu counteriu, nepatiko.

Darenas