Tema: Re: Samsung Galaxy S neoficialus firmaware'as
Autorius: zv
Data: 2010-10-06 14:46:13
Saulius wrote:

>   Man tai po One Click Lag Fix'o viskas skraido. Ypač jeigu palyginti su
> Symbian ir WinMo. Kokį konkrečiai tu dėjaisi? Gal tiesiog kažką ne taip
> padarei?
>
>   Saulius

Dejau is Market'o. RyanZA One Click Lag Fix. Paleidau root, poto triju
klavisu kombinacija, update.zip.

Patch'as suveike. Pagreitejimas akivaizdziai matosi per Quadrant
database read/write benchmarka. Anksciau kent 10 sekundziu si testa
darydavo, o dabar per 1-2 sek. padaro.

Pagrinde lagina kai kontaktus atidarai, ekrana atrakini. Ir kas
bjauriausia, kad neprognozuojama kada tie uzlaikymai atsiranda. O
atsiranda butent tada, kai labiausiai nereikia :(.

O dabar apskritai TwLauncher (darbastalis Samsungo TouchWiz) nenori
pasileisti. "Priverstinai pabaigti" arba "Laukti".