Tema: Re: slype Androidui jau Android markete!!!
Autorius: Algis
Data: 2010-10-05 12:04:27
Man irgi nekvyksi.
Bet bent jau notification bare matosi, kad atėjo žinutė skirtingai nuo
SkypeLite.
Elektros srebia visiškai nesveikai.
Nėra opcijos "Quit" ;))

Dar marketo aprašyme yra tokia keista eilutė Wifi calls US only.
Galit kas nors pabandyt ar tai tiesa?

Šiaip ar taip džiugina.

O Nimbuzz'as labai mielas...
Bet man paskutiniu metu jis prie Skype jungiasi kelias minutes.
Kol pamato visus on-line kontaktus preina dar bent 10 min. Ir veikia
labai nepatikimai, žinutės ne visada pasiekia mane arba pašnekovą.
Dėl ko ir nustojau jį naudot.