Tema: Re: HTC Desire Z
Autorius: padugne
Data: 2010-10-04 23:31:17
On Mon, 04 Oct 2010 13:25:32 +0300, Memba of board wrote:

> siaip, kiek ziurejau kazkur apzvalga, tai visai jis nieko pasirode,
> aisku dydis hmmmm... :)

Apzvalgos buna visokios, ziurint kas buvo noreta pamatyt. Viskas priklauso
nuo pasirinktos vertybiu skales.

Bet kuriuo atveju esme tame, kad dell streak'as toli grazu nera
universalus devaisas "visiems ir kiekvienam".

> Kas del Dell politikos Androido atzvilgiu - isvis klausimas ka jie
> galvoja, cia siaip buvo pabandymas tipo "mes irgi turim", ar ateity irgi
> kazka zada isleist, nezinai?

O is kur man zinot? Dell'as seip kol kas neturi ilgalaikio zaidejo
reputacijos. Pvz buvo laikas kai gamino axim pocketpc, po to kazkaip
staiga eme ir mete. Kazkodel itariu, kad jie net ne patys tuos devaisus
konstruoja, o tiesiog samdo kokius nors ODM'us. Galbut netgi kiekvienam
devaisui vis kitus.

--
kthxbai.