Tema: Re: Kada kada Omnitelyje pasirodys iPhone 4?
Autorius: padugne
Data: 2010-10-04 22:50:39
On Mon, 04 Oct 2010 18:48:53 +0300, Memba of board wrote:

> man Androidas pirmiausia del Widgetu ekrane labiau patinka. Del valdymo,
> narshymo ir pan - Ifaune geriau (rusiskai "plavno") veikia. Bet as
> lyginu su Desire, Samzungas cia jau prieky jos, isskyrus dizaina, bet
> cia skonio reikalas.

Tai kad zumzungas ir dezairas pagal "arklio jegas" panasiai vienodi.
Iphone beje taip pat, tie keli nuogo performanco procentai nedaug ka
reiskia.
Iphone slidziau vartosi grynai del geriau parasyto softo. Apple i tokias
"smulkmenas" tiesiog daugiau investuoja nei guglius ar zumzungas.

Mane seip kiek neramina tai, kad didelis zumzungo draugas eldaras staiga
pareiske, kad zumzungas uzraukineja SGS gamyba. Taip labai isipaiso i
lygsioline ju politika, bet butu ziauriai negerai SGS savinikams.

Kas del ekrano, tai isvadas sakyciau reik daryt i abu paziurejus dienos
sviesoj. Patalpose xxOLED atrodo neblogai.

--
kthxbai.