Tema: Re: Symbian'ui dedikuoti ir rekomenduotini WWW?
Autorius: RaR
Data: 2010-09-29 13:13:45
> ir toliau nieko nedaro?
>
> Manau, kad būtent taip ir yra.
> T.y. atsisiunčia ir nieko nedaro, net jei nepagauna signalo.
>
> Bet tai negi slabo įsijungt Ovi Maps kambaryje ir per Connection
> managerį pasižiūrėt kiek ir kada tų duomenų suvaikšto??

Sakau, gal jau išbandėte? Pas mane A-GPS seniai atjungtas, nes Lietuvoje man GPS aplamai nelabai reikalingas - pasinaudoju tik navigacijos programų žemėlapiais, objektų paieška, kelionės planavimui. O užsieniuose į jį įdėta išankstinio mokėjimo GSM kortelė dažniausiai neveikia. Taip kad tų A-GPS privalumų nelabai esu ir patyręs. Tik pažįstami nusipirkę telefonus skundžiasi, kad telefonas duomenis siuntinėjasi, tai tą A-GPS jiems išjungiu. Dabar galvoju, kad daug kas gal iš tikrųjų turi naudos iš to A-GPS, tad galimybė jį paprasčiau junginėti, pavyzdžiui mygtuku navigacijos programos lange, būtų naudinga. Ir šiaip jau mėgstu pats reguliuoti, ar bent jau žinoti, kada ir ką mano devaisas siunčia ir gauna.