Tema: Re: Q: Nokia E72 ar ... ?
Autorius: Don Johnson
Data: 2010-09-28 16:51:11
na Nokijoje e72 emailas veikia ir gan maloniai,bet letai, pagalvodamas.
BB emailas veikia zaibiskai, labai panasu kad skaitytum/rasytum paprasta
sms.

Na as rinkciausi pagal patoguma, dydi, nes pvz man nokija e72 per plona,
labai slidi(imeciau netycia i kibira su vandeniu), prie klaviaturos reik
priprast, na ekranas gal galetu but kiek didesnis.
Na del BB 9700 nerasysiu daug, tiesiog tas modelis ne man, per mazas(per
sesis metus pripratau prie didesniu gabaritu telefonu,ir naudojant mazesnius
jauciu diskomforta).