Tema: Re: Q: Dual Sim
Autorius: Tamuto
Data: 2010-09-22 11:11:17
As irgi priejau tokios isvados ir buvau nusprendes C6112 imti, bet netycia pasitaike D880 skelbiu su
likuse garantija is tele2 naudotas, paemiau. Dziugina kol kas, o ir kainavo 2.5 karto pigiau nei
buvau pasiryzes uz C6112 sumoketi.

On 2010-09-21 15:20, Casper wrote:
> Sveiki,
> ar yra koks padoresnis telefonas nei Samsung B5722? Galima sakyti, kad
> pagrindinis dalykas ko man jame truksta tai wi-fi :)

Geriau pagalvojus, tai pats didelio pasirinkimo neturi, nes realiai tik
Samsung duos yra tikri dual sim active telefonai su dviem radio
moduliais (neskaitant kinietiškos saviveiklos), reiškia "padoresnis" su
wifi yra tik Samsung B7722.

http://www.pixmania.lt/lt/uk/6530581/art/samsung/gt-b7722-pearl-black.html

http://www.gsmarena.com/samsung_b7722-3362.php

Kita vertus, B7722 norint tapti idealiu dual sim telefonu, jam trūksta
GPS modulio arba jis turi būti gerokai pigesnis.

Aš pats tuoj galvą nusilaušiu, nes tą pačią problemą jau kelintą dieną
gvildenu :) Šiuo metu man atrodo, jog nieko optimaliau už C6112 nėra.
T.y. jei reikia active dual sim aparato, tai kol kas rinkoje esančius
touch screen'inius dual sim telefus reik mest per bortą. IMHO.