Tema: Re: HTC desire
Autorius: Algis
Data: 2010-09-21 11:44:50
Knisaus nemažai po forumus.

Yra tų playerių, yra hakcų, atsiliepimai labai skirtingi,  taip ir
neaišku iki galo ar bent vienas iš jų normaliai veikia su Desire.
+ ausines reikės lituotis ;))
+ neaišku ar ausinių remote'as veiks su MixZing arba Astro playeriu.

Kas turi Desire arba Nexus One,
gal galit pabandyti Astro player (nemokamas)?
Ar veikia EQ?
Ar garsas neišsikraipo?
Ar galima Astro valdyti su ausinių distanciniu?

P.S. valdymas su užrakintu ekranu neaktualus.