Tema: Re: req:it zmogaus is omnio/bites ar t2
Autorius: Modestas
Data: 2009-03-09 13:47:05
"iso|ated" <saulius@myeweb.com> wrote in message news:gp2q9g$euf$1@trimpas.omnitel.net...
> nu tai man technine puse pasakyk kaip viskas omnio viduj, telefono stoteliu
> isdestymas...
PBX išdėstymas ir šiaip viska kita, spėju, atitinka bendrą korporatyvinę infrastruktūros saugumo politiką. PBX "schema principinė elektrinė" greičiausiai panaši kaip bet kuriame iš 3 didesnių tautinių bankų.

> literatura netinka nes domina butent lt atvejis/kuris nors vienas
> operatorius
> internete ir nera...
Aš irgi esu truputį pasipiktinęs kad internete nėra nieko konkretaus. Deja, nėra šiam gyvenime teisybės...
Siūlau nagrinėjime kaip pavyzdį panaudoti PBX išdėstymą minėtuose bankuose.