Tema: Re: omnitel asmeninis planas
Autorius: jo
Data: 2009-03-06 14:32:10
Man tai dar pusetina ta asmenini plana pasiule, bet tevam tai totalia
nesamone. Siandien salone buvau, tai sake kad nutraukiant sutarti reikes uz
telefonus grazinti pinigus. Bet taip lengvai nepasiduosiu. Va radau
http://www.commonsense.lt/ , ten yra sutarties nutraukimo sablonas.
Paaiskinta, kad nieko omnitel reikalauti negali. Ziuresim ka i tai atsakys
omnitel.

"GSM" <GSM@GSM.net> parašė naujienų
pranešime:goqvv0$5g4$1@trimpas.omnitel.net...