Tema: Re: Pasitarkim :) - "paprasta naudoti" Nokia?
Autorius: Vidas
Data: 2009-03-05 12:00:04
As turiu itarima kad su smartfonu automatiskai prisikabintu kruvele
papildomu mygtuku (arba touch screenas), smulkaus srifto ekranas ir t.t.
Del touch screeno tinkamumo biski abejoju (jei rinkciausi sau, tai beveik
pribvaloma salyga :))

Vidas

P.S. Kitam poste paminetas skype tik "galbut" ir visai nebutinas.