Tema: Re: atsargiai su nek.lt sharashkinais:)))
Autorius: [mikro]
Data: 2009-03-03 16:18:53
"shilius@work" <shilius@gmail.com> wrote in message
news:gojd7h$oea$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu gal aš nežinau visų ypatumų, bet jei būčiau meistras (ačiū dievui
> nesu), tai ateitų per dieną nu bent 20 tokių, ir kiekvienam su savom
> panaitkėm, pas vieną spec įranga telefone kur be kortelės neveikia, pas
> kitą su dangteliu neįsijungia, trečiam atsargiai kad svarovskių nenulaužyt
> nuo knopkų, ir visų kitų rageliai su spec. išsi*isinėjimais, tai kur tau
> laikys nervai.

anoks cia izsipisinejimas, atsprasau, as jiems kaiptik palengvint parkes
norejau, nes kazkada su ta pacia iranga e51 padaviau taisyti mobiliai
taisyklai, tai chebra nesuprato bajerio, kokio velnio tas telefonas
nepasikrauna be kortos, tai paaiskinimas turi tokius shizorenijos priepolius
ishshaukt?
jeigu jau meistrelis toks shizikas, tai nx dirbt aptarnaujati darba, o kaip
kas su kokiais prasymais ateina puikiai zinau, dafiga metu aptarnavimo
srityje dirbu, taigi isvada viena, jeigu klientu norai tau ishshaukia
priepuolius, tai nx dirbt toki darba...

 O jei
> jau be spec. programų neįsijungia ragelis, tai gal yra spec. programų
> kurios nuo įvairių skysčių apsaugo?
neizsipisinejam, neizsipisinejam..
vietoj suda males pasidomek apie talks ir panasaus pobudzio softa kuris
kraunasi kartu su symbianu o instalinasi i sd, tai kaip  tu manai, kaip gali
os pasikrauti kai jai truksta puses failu??

 No offense, žiūriu iš kitų dalyvių pusės.
> Nunešei į MTTC priėmė, galvą paglostė - labai šaunu, pranešk kai atgausi
> ragelį. Nes man ten pusę metų tvarkė ir "laukė detalės" paprastutei
> motorolai E398, gal buvo ir prieš porą metų, bet kiek girdėjau ne kas
> pasikeitė.
zinau kad visi varo ant mttc, paziuresim kaip cia gausis..

> O kadanors turėsi kokį jobnutą ragelį iš japašų su visokiom televizijom,
> mediniais korpusais ir kitom nereikalybėm, nuneši šūdmeistriui atrišt,
> paklaus kas čia per daigtas akis išvertęs ir viskas o NEK'as atrišinėja
> modelius kurių net sapnavę nesam, nei tu nei aš, taip kad nereikai lialia.
del ju kompetencijos as nieko niekados nesakiau, as tik del aptarnavimo
uzsiminiau, bet kai toks aptarnavimas tai vargu ar yra didelio noro ten
kanors palikti