Tema: Re: isskalbiau e66, ko laukti?
Autorius: Vidas
Data: 2009-03-02 15:52:22
Turbut siokia tokia "loterija" - gali veikti ilgai ir nuobodziai, bet gali
ir neuzilgo nustipti. As esu konkreciai ismaudes SE t68 baloje (pliumpt is
kisenes, guli po vandeniu ir sviecia :)). Istraukus is aparato konkreciai
varvejo vanduo. Isdziovinau, ijungiau, veike dar bent metus, veliau atsigule
i stalciu kaip "atsarginis". Turbut ir dabar ten tebeguli :)

Vidas