Tema: Re: parekomenduokit rageli su android
Autorius: padugne
Data: 2010-09-10 01:13:17
On Thu, 09 Sep 2010 22:40:08 +0300, VytautasK wrote:

> tavo ziniai superAMOLED geriau sauleje matosi uz iPhone 3GS (bandziau,
> zinau) ir Desire su LCD (pagal testu aprasymus).

Ir as bandziau, aplinkui pilna tiek iphonu 3GS ir 4G tiek zumzungo galaxiu
S. 3GS matosi geriau, nes GalaxyS vistiek gana greitai galutinai apanka, o
3GS sauleje bent jau matosi nors ir beveik juodai-baltai.

> Vat tik as ant SGS sugebu tokius kaip ir grudelius iziureti ir smulku
> teksta ne taip malonu skaityti, nes raides kiek dantytos atrodo...
>
> beje, pas SGS raso, kad ir matrica ne pentile...

Butent tie "grudeliai" (tiksliau - dideli juodi tarpai tarp atskiru
pikseliu) ir uzknisa. Ji tokia pat "taskuota" taip kaip kaip ir mano nexus
ar desire. Pvz padejus salia panasios rezoliucijos motorola milestone bent
jau man skirtumas zhiaurus ir deja ne (super)amoled naudai.

Minetas pentile realybeje paprastai pasireiskia spalvotais seseliais ten
kur is juodos pereinama i balta ir atvirksciai. Smulkus shriftas ir seip
smulkios teksturos patampa "purvini" arba apskritai pavirsta i koshe.

Idomu ar naujas zumzungo superamoled taip pat "isdega" kaip ir normalus
desire/nexus/etc amoled'ai. Tai matyt paaiskes tik po keliu menesiu.

--
kthxbai.