Tema: Re: skambyjo omnytelis :)
Autorius: Algis Pulipas
Data: 2010-09-07 07:33:36
Visdelto vienas kabliukas atsirado. Reali nuolaida gaunasi ne 999 kaip jie sako
o kazkur 600lt. Užkėlė telefonui kainas iki aukštumų kokių niekur kitur rinkoje
nėra, padarė akcija (numete kainas iki normalių), bet pasirašant sutartį akcijos
netaiko. Bendroj sumoj gaunasi sudas. Gauni "nuolaida" telefonui, kuri ištikro
jokia nuolaida o tik marketingas naujiems kliantams pritraukti.

"Monas" <monazzz@gmail.com> wrote in message
Ziurek is kitos puses. Tau reikia tu 1000min pokalbiams? Tau reikia telefono
uz 1000Lt? :)
Pasilikau pas tele2, pasiule akcijini plana 650min uz 25Lt, prigriebiau
bratkiui telefoncika uz 89Lt :D Jei i minutes tilpsiu busiu sutaupes
maziausiai 336Lt ir nereikes parintis kad koks sms pasiklydo operatoriu
redirektuose. Na telefono man nereikejo, bet telefonui yra 14Lt/men
skirtumas jau galima ir pas tele2 pasiimt.