Tema: Re: Nokia E66 dasrbo laikas
Autorius: Ramucio
Data: 2010-08-30 11:24:22
Na ne viena karta per 1.5 metu, o savaites (gal 1.5 greit laikas bega :)
kazkur begyje ji krove, tai sake 4 dienas laike, o po mano updeito pradejo
visiskai nelaikyti. Kad dabar kortele net isemiau, tai realiai garminas
neturetu itakoti.
Pabandysiu dar visiska atsatyma padaryti ir updeita ant virsaus ipusti.