Tema: Re: windows mobile shell'as
Autorius: Caponi
Data: 2010-08-15 21:42:17
Va va, nors ir yra dar ta spb naudojanciu, bet kazkaip mano nuomone jo aukso
laikai buvo tada kai visu gamintoju aparatai budavo su standartiniu WM
interfeisu, o siais laikais kazkaip nieko jis labai isskirtinio nesiulo
(ypac HTC naudotoju atveju :-)), o daug kas skundziasi, kad spb ir resursu
nelabai gaili...

Gero naudojimo :-)

Caponi