Tema: Re: nauja desire baterija
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-08-12 12:34:22
La,
Na, nesiulau iskraut iki 0V, pilnai iskraut - tol kolei issijungia
mobiliakas.  Manau tad aitampa nukrinta iki kokiu 3V - 2.7V.
Kazkada su senobine Nokia 5110 ir 6110 paleides NetMonitor ziurejau - koki
itampa pakrautos baterijos, ir kokia "pinai iskrautos", t.y. kai issijungia
mobiliakas, o ne baterijos itampa lygi 0V.

Styra

"Marko" <none@bbde.sk> wrote in message
> Li-On,    raso, kad nera gerai pilnai iskraut tokio tipo baterijas
> http://myhtcdesire.com/tag/battery-life
>

> "Darius Styra" <DariusStyra@gmail.com> wrote in message

>>> 2. ikraut iki 100proc ir naudot