Tema: Re: atsiliepimai apie nokia E72
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-08-02 10:58:44
Turiu pora mėnesių, ką galiu pasakyti lyginant su HTC, patogus valdymas,
patogi klaviatūra, malonūs mygtukai, geras ekranas. Stiprus korpusas, ilgai
laikantis akumuliatorius, mano HTC Diamond laikė tik 3-4 val. Dabar Nokija
išlaiko beveik 2 dienas (aš labai daug kalbu). Labai patiko Nokijos
dizainas. Mail klientas irgi patogus, patogiai padarytas fotoparatas ir
nuotraukų persiuntimas. Šiaip fain aparatas esu patenkintas. Yra tik vienas
bugas jei atidaryta daug programų pakimba žadintuvas, taip buvo pakibęs pora
kartų.