Tema: Re: Htc HD2 vs SE Xperia x10
Autorius: Darenas
Data: 2010-07-30 13:25:26
ne AMOLED;
resistive-tiesiog spaudi ekrana,o ekranas reaguoja i tavo mechanini
spaudima,o capacitive-reaguoja i zmogaus odos pavirsiuje esancia varza,tad
galima tik prisiliesti ir jau reaguos i tai ekranas,kai tuo tarpu resistive
nuo to nesureaguos,nes jam reikia stipresnio paspaudimo.
mano nuomone resestive geriau, del atparumo ir oro ir mechaniniams
veiksniams. + multitouch.

cia paziurek viskas aisuk bus, jei angliskai supranti.
http://www.youtube.com/watch?v=2aYN8gtswZI

Darenas