Tema: Re: Dual SIM adapteris ir pan.
Autorius: Baubas
Data: 2010-05-19 08:03:45
Na ten vienu metu veikia tik viena kortele. tam kad ijungti antra  reikia
perkrauti telefona. Tuomet atjungiama pirmoji ir ijungiama antroji. Dar
karta perkrovus procesas kartojasi.
Plius jei tiket aprasymu tai sito zaislo grandineje padarytas autoswitch
off. Pagal vartotojo nustatymus nuo 1iki 99min. Na tai kitaicu supratimu jei
telefonas kas 3 minutes persikrauna vis su kitu numeriu tai telefonas kaip
ir online visada buna. Na praktiskai visada. Kas 3 minutes. :).