Tema: Re: Iphone 3Gs
Autorius: padugne
Data: 2010-04-25 13:18:24
On Sun, 25 Apr 2010 12:00:58 +0300, Aladdin wrote:

> Na jo, tas rubilnikas gal ir gerai kai kuriais atvejais, bet tai tikrai
> nereiskia kad jis visados tinkamas ir juo visados naudotis galima.
> Padaulis daug platesnis negu garsas yra - garso nera:)

Zinoma. Bet tu esi tarp kokiu 2% "keistuoliu" kuriem to reikia, todel
abalei deda skersa ir mielai apseina be taves kaip kliento.

Like 98% arba isvis niekada nejungineja arba daugiau nei patenkinti
minetu rubilniku. Bent jau as per niolika metu nokijos su profiliais
turejimo niekada nesu juzines nieko daugiau nei silent ir general.
Uztat kiekviena karta einant i mytinga uzsipypiu rinktis is meniu.
Zymiai patogiau permesti rubilnika net netraukiant telefono is kisenes.

> Lengvai ir prieinamai virskins tik berods 40 sekundziu, jei nori daugiau
> vel reikia papildomai apgaudineti, kas bijau eiliniam vartotojui nera
> labai lengva.

Eiliniam vartotojui ringtonai ilgesni nei 40 sekundziu? :)) Jei tai ne
iskrypimas tai tada nebezinau kas yra iskrypimas :)
Dauguma skambinanciuju tiek apskritai nelaukia kol pakelsi.

> Noriu kad jei praleidi skambuti ar sms, kad sakysim man kas 15 minuciu
> apie tai primintu. Nes gatveje buna daznai neisgirstu, gryzes numeti
> telefona, o gal ten tau kas rase ar skambino. Sita feature'a labai
> intensyviai naudoju.

Tada teks likti su savo dabartiniu telefonu.

> Pataisyk jei klystu, bet kiek truputi skaiciau, jei nusiperki apps'us ir
> paskui tau itunes tau nulekia tai taip, juos vel galesi parsisiusti, bet
> tik to meto naujausias versijas, o va jau senu, kurias gal del kazkokiu
> priezasciu noretum naudoti - nelabai.

Manau kad taip. Bet tavo noras pakankamai specialus :)

Beje, blogybes tuom nesibaigia. Jei jo didziai gerbiama sventenybe styvas
jobsas "i" panores, tai bet kuria programa gali is taves atimti.

Taip pat gali (ir aktyviai atimineja) visokius porno, pvz vokiskas extrem
hardcore vaiku porno zurnalas vardu "bild" priverstas cenzuruot savo
iphone online edishina.

> Bet tai dabar is vis jokio multitaskingo nera, ar klystu? Ar yra
> oficialiai kokios aplikacijos siuo metu, kurias suinstalinus jos
> reguliariai tam tikrais laiko tarpais kazka darytu? Pvz. telefono
> profiliu kaitaliojimas tam tikromis valandomis?

Multitaskingas yra ir buvo nuo pat pradziu, bet tik savo appsam o ne
kiekvienam mirtingajam.
Dabar gi abalei pagaliau surinko keleta ju nuomone prasmingu scenariju ir
leis tais atvejais multitaskintis ir mirtingiesiems.

Beje, labai ironiska, bet M$ kaip tik nesenai pareiske, kad WP7
multitaskingo nebebus. Galiu lazintis, kad nemazai zmoniu dabar ten
nemiega naktimis ir neuzilgo bus pareiksta, kad "jus mus netaip
supratot" :)

Ai, tiesa, sunku patiket, bet pas WinMo tikro garantuoto multitaskingo
realiai irgi nebuvo :)

--
kthxbai.