Tema: Re: Ka manote apie Nokia 8800 ?
Autorius: Ramucio
Data: 2009-01-19 12:07:53
Zmonos sesuo naudoja apie 2 metus, sleifa jau keite (bet tikrai maziau negu
400Lt mokejo), dar viena beda kazkas darosi su garsu, sunkiai ja girdziu ir
ji nekaip...labai trukcioja, o dinamiko garsas tapo pastebimai tylesnis,
lyginant su nauju.
Kazkada irgi buvau uzsivedes kad labai reikia man sito aparato, bet
pamaigius supratau kad ne man...nei mygtuku nesugaudau, o dar reikia moketi
nyksti pasukti kampu, kad valdyti ta navi klavisa...
Man asmeniskai jis gerai guli rankoje, bet....