Tema: Re: Star Wars Battlefront season pass nemokamai
Autorius: Lavonas
Data: 2017-09-19 10:37:39
Nu tai arkadke :D Grazus vaizdialiai ir veiksmas. Jis ant daugiau niekada ir
netrauke :D

"Exo"  wrote in message news:opqgc3$s38$1@trimpas.omnitel.net...

bet geimas tai ką aš žinau.... "bėk kažkur į kitą žemėlapio pusę
atsišaudydamas ir išjunk kokį nors š... išjungei? gerai, dabar bėk
atsišaudydamas atgal ir išjunk tokį pat š... ten kur buvai prieš tai!
Jau pakeliui? Oi žiūrėk tau jau vėl reikia bėgti atgal... " nu ir taip
toliau :D

Exo