Tema: Re: Xbox skirtumai
Autorius: Salas
Data: 2017-02-06 09:56:20
Na telikas pas mane Full HD, nepaliko 4K, ir per artimiausius kelis
metus upgreidas nenusimato, tai manau Xbox One (be S pilnai pakaktu).
O skirtumas tarp  500 GB ir 1 TB tik diskines vietos klausimas ?
Nes daug zaidimu prisiintaliuot nera, planu. Manau 500 GB turetu buti
per akis.
Kaip sitas variantas ?
http://www.skytech.lt/7uv00173-microsoft-xbox-one-500gb-zaidimu-konsole-kinect-sensoriumi-zaidimais-da-p-288665.html