Tema: Re: Project Cars xaliavai kitÄ… mÄ—nesÄÆ pas Xbox :)
Autorius: Edvinas
Data: 2017-02-01 13:05:23
Taip, bet tik pirma cempa ir kas savaite, plius kai kurias trasas gauni
is karto tik prisiregistraves. Bet nesirupink naujomis trasomis, trims
menesiams uzteks tu kur gausi uzsireistraves accounta. Jei patiks, tai
vistiek gerokai pigiau nei bet koks kitoks hobis (zvejyba, keliones,
etc), jei nepatiks, nieko isskyrus savo 12$ neprarasi. As tai tokio
poziurio laikaus :)

---