Tema: Re: XBOX ONE DLC kodų aktyvavimo problemos..
Autorius: Exo
Data: 2017-01-23 09:55:23
Tiesa sakant nesusidūriau su niekuo panašiu, tik matai pas mane nuo pat
pradžių viskas UK ir aš kodų nenaudoju, viską perku iš Store (turimi xbox
compatibility geimai nesiožiuoja).... bet šiaip gal paprasčiausias vpn
išgelbėtų? tik aišku reiks sugalvot kaip jį paleisti....

Exo

"4r"  wrote in message news:o5vu76$e14$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki

Gal kas turite XBOX one ir esate susidūręs su DLC kodo panaudojimo
problemomis?

Turiu XBOX ONE S 1TB   su Gears of war 4 bundle codu., ta proga kad
atsisiunčiau žaidimą: gavau dar keturis kodus panaudoti ir atsisiusti visas
versijas (gear of wars 1,2,3, judgement)

Kas labiausiai knisa kad pavyko aktyvuoti tik 2 iš jų, dėl kitų meta tokia
durną užrašai ir aš niekaip negaliu jo apeiti...

"You can't aqquire this item in your currently selected Language, check
language region in settings or go to microsoft.com/redeem" XBOX
PurchaseMismatchedMarketAndLanguage.."

Ir konsolę perkėliau į UK  (migravau per xbox live accountą) ir accounte
nurodžiau kad gyvenama vieta UK, ir Biling info UK, tas pas B*B**...

Taip pat turiu Fallout 4 tai jame buvo Fallout 3 kodas, tai irgi tokia pati
bėda, o užknisa tai negaliu.

Gal kas susidūrėte su tokia problema ir kaip nors ją išsprendėte?

dėkoju.

4r