Tema: Re: Assassins Creed 3 nemokamai
Autorius: limonadinis
Data: 2016-12-04 13:40:09
Ai kad nežinau, piratai kažkaip man nelabai limpa, aš net karibų piratų
nesu žiūrėjęs. Va AC syndicate, ar kaip ten vadinas ta dalis apie
Viktorijos laikų Londoną, man labai prie širdies - turbūt imsiu per kokį
didesnį išpardavimą. O kas link storyline, tai pirmoj dalį gal dar buvo
kažkiek idomu, bet paskui patapo meh ir pagrinde žaidžiau tik dėl gan
įtraukiančio geimplėjaus.