Tema: Re: Kazkam labai rupejo medziu kokybe
Autorius: bat0nas
Data: 2016-05-25 18:24:19
Ne išlepę. Tiesiog žaidimuose norisi sąveikauti su aplinka. Jeigu žaidime to
nėra - man tai eilinė arkada. Ir GT šiuo klausimu per daug nesiskiria nuo
Space Invaders. Pastarasis irgi yra (ateivių invazijos) simuliatorius, kur
viso labo reikia (kaip ir GT) "atkalti ranką" darant tą patį per tą patį
daug kartų. Tik štai GT jau nupiešė HD medį, o Space Invaders atveju grafika
buvo prastesnė.

"Edvinas"  wrote in message news:ni3v9d$d8k$1@trimpas.omnitel.net...

Nu ir išlepę jūs :)

---