Tema: Re: XBOX ONE
Autorius: pracyvnas
Data: 2016-05-18 03:41:53
O kam ta diska kaskart pazaidus isiminet? Idejai - perejai geima -
isemei, pardavei, arba padejai i lentyna, jei labai jau mylimas.
Prisipirkus digital geimu kur tu juos desi kai atsibos? Kai nusipirkau
PS4, prisiziurejus reviewsu norejosi ir ta pageimint ir ana. Dabar gi is
kokiu 15 zaidimu, kuriuos zaidziau, lentynoj liko the last of us,
falloutas, uncharted kolekcija ir witcheris. Visi kiti parduoti, nes
neverti gaisti laika antra kart pereidinejant.