Tema: Re: Kinenct zaidimai
Autorius: Pakas
Data: 2016-04-08 13:29:40
Jo bandžiau ir aš pažiureti žaidimu kur naudojamas kinetic tai šokiai,
kažkiek sporto imitacijos ir adventure dar yra.
Sakau gal ieškoti nemoku, ar kiti nesireklamuoja. Todėl ir klausiu kokiam
priedeliui daugiausia žaidimu butų.

Mano 8 m dukrai labai patiko straksėti prieš teliką, aišku paaugs matyt
pereis prie pultu valdomu žaidimų.

"PukiS"  wrote in message news:ne7na2$7bq$1@trimpas.omnitel.net...

Nu blin tas kinectas toks klausimas. pas mane 7 mete merga ir 13kinis
bachuras, nu kinectas naudojamas turbut tik face recognitionui ir dar BF4
kazkiek. daiktas geras, bet realiai jeigu ne visokie sokiai pokiai tai
nelabai jam geimu yr.

"Lavonas"  wrote in message news:ne5v4c$n7l$1@trimpas.omnitel.net...

XBOX one su Kinectu.

"Pakas"  wrote in message news:ne5h0r$gpo$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Noriu vaikui nupirkti žaidimų konsolę kad galėtų žaisti "veiksmo" žaidimus.
Veiksmo kai žaidi ne mygtukais o  judi priešais televizorių.
Nežinau kokį priedelį rinktis, kaip suprantu galimo variantai "Xbox 360
kinect", Xbox One Kinect, Playstation 3 ar 4 su kamera  ,  Nintendo Wii ??.

Žaidimų konsolių kainas internete galiu susirasti tačiau kokią patartumėt
rinktis atsižvelgiant į veiksmo žaidimų pasiūlą, kainą. taipogi galimybę
nusipirtki žaidimą. Kiek bandžiau domėtis tai geras veiksmo žaidimų
priedelis- Xbox one su kinect 2, o gal užtektų ir xbox 360.

Pakas

---

---